Ja hoor, daar gaan we! - Reisverslag uit Ommen, Nederland van Eva Schippers - WaarBenJij.nu Ja hoor, daar gaan we! - Reisverslag uit Ommen, Nederland van Eva Schippers - WaarBenJij.nu

Ja hoor, daar gaan we!

Blijf op de hoogte en volg Eva

20 September 2012 | Nederland, Ommen

Nou. Vooruit dan maar. Ook ik zal jullie tijdens m'n 6 weken in Bangladesh enigszins op de hoogte houden van alle ontwikkelingen, avonturen en belevenissen.

Alle proviand is ingeslagen, de koers is uitgezet, er is afscheid genomen van het thuisfront, dus wat mij betreft: trossen los en gaan!

Deze "dappere dodo" (niet mijn tekst!) gaat het grote avontuur in Bangladesh opzoeken. Of in ieder geval Bangladesh opzoeken. Dat avontuur moeten we nog maar gaan zien.

Eerst zullen we 3 weken in Dhaka bij ICDDR,B mee lopen, kijken en ervaren met verscheidene artsen op het gebied van luchtweginfecties, diarree (jee!) en ondervoeding. Daarnaast gaan we nog een week naar Matlab (meer richting het platteland) om ook daar sfeer te proeven. Verder hopen we nog enkele andere uitstapjes te kunnen maken om Bangladesh' highlights te ontdekken.

Ik heb er in ieder geval ontzettend veel zin in, de reiskriebels beginnen een beetje te komen en ik ben wel klaar om te gaan.

Morgenochtend gaat het gebeuren. Turkish airlines gaat mij, samen met 5 andere ladies, richting Bangladesh transporteren. Zaterdag zullen we om 5.00 uur aankomen met onze brakke hoofden.

Ik ga m'n best doen om regelmatig iets te laten horen en nee, ik ga niet met vreemde mannen mee en niet in m'n eentje in donkere steegjes rondsluipen.

Mocht ik veilig aankomen dan horen jullie weer wat van mij als ik ben gesetteld in m'n nieuwe, tijdelijke onderkomen in Dhaka.

Liefs Eva

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 20 Sept. 2012
Verslag gelezen: 650
Totaal aantal bezoekers 6381

Voorgaande reizen:

21 September 2012 - 03 November 2012

Tropische geneeskunde in Bangladesh

Landen bezocht: